Cumu fà a vostra pianificazione di l'ordine

Quale vacanze focalizzate da Misil Craft è quali vacanze focalizzate per i nostri clienti ?Ùn importa micca u cliente chjucu o grande, sapemu chì tutti notanu u tempu di pruduzzione per travaglià tuttu puderia esse fattu bè, è avemu vacanze per riposà o gode cù a famiglia, durante e vacanze speciale di u nostru cliente, avemu ancu focu annantu è in questu tempu. u nostru cliente hà qualchì avvenimentu di stagione di vacanze.Allora vulemu scrive i dettagli di vacanze per tutti i nostri clienti novi o vechji per fà un calendariu perfettu.

Quale vacanze focalizata da Misil Craft ?

nutizie (1)

U ghjornu di a tomba da u 3 à u 5 di marzu
Questa festa hè un ghjornu per pagà rispettu à l'antenati è rende rispettu à i membri di a famiglia difunti
Festa di u travagliu da u 1u à u 5 di maghju
Dragon Boat Festival da u 3 à u 5 di ghjugnu
Di solitu manghjemu gnocchi di risu in questa festa
Mid-autun Festival Settembre da u 10 à u 12
Di solitu manghjemu a torta di luna in questa festa
Festa naziunale da u 1 à u 7 d'uttrovi
Festival di primavera

Stu festivale circa 15 ghjorni di solitu è ​​ogni annu cù un tempu diversu, una data precisa ùn pudemu micca mostrà per ora, ma puderia esse intornu à a fine di ghjennaghju à u 10 di ghjennaghju.th-15thdi ferraghju per a riferenza di i nostri clienti.

(Nota: durante questa festa, u nostru squadra di designer è a squadra di vendita travaglianu sempre, solu u travagliu di produzzione chjusu. Cusì durante questu tempu, se i nostri clienti anu una dumanda, pudemu accettà è aiutà à travaglià, una volta finita a festa, pudemu organizà a produzzione. Per piacè sapemu. cum'è l'annu passatu avemu sempre parechji clienti sustene u nostru travagliu sottu à questu tempu, avemu da urganizà a pruduzzione di l'ordine da questu tempu prima è dopu à urganizà a produzzione di ordini per vacanze finite. capisce è sustene stu travagliu, pruvate u nostru megliu per offre u serviziu à tempu.)

Quale vacanze incentrate da i nostri clienti ?

nutizie (2)

Misil Craft s'impegna à stabilisce una relazione di cooperazione à longu andà cù i nostri clienti è ogni dumanda o prughjettu di i nostri clienti, vulemu offre suggerimenti per salvà u costu di i nostri clienti è aiutà à vince u mercatu più cummerciale.Cusì ci sò alcune vacanze di i nostri clienti chì avemu focu annantu à quandu sapemu chì queste vacanze portanu più avvenimenti di stagione per i nostri clienti.Allora avemu differentepianificazione di scontidurante queste vacanze da offre à tutti i nostri clienti.

San Valentinu

U ghjornu di Halloween

Ghjornu di Thanksgiving

Ghjornu di Natale

U ghjornu di l'annu novu

Tutte e vacanze sopra, vulemu offre un scontu per i nostri clienti per ottene più mercatu è risparmià più prufittu.I dettagli per piacè cuntattateci per sapè di più.

Eccettu sopra e vacanze ogni annu, u nostru dipartimentu di marketing farà una pianificazione di eventi per avè più attività di scontu per i nostri clienti.

ÙN SIATE TARDI È CATGIATE QUUNCHUNU CHANCE DI SCONTO QUI !!!


Tempu di post: 12-mar-2022