COME USARE STICKERS IN U VOSTRE PLANNER

Eccu i nostri migliori cunsiglii per cumu utilizà stickers di pianificatore è truvà u vostru stile unicu di sticker!Vi guideremu è vi mustraremu cumu l'utilizanu basatu nantu à e vostre esigenze di urganizazione è di decorazione.

Prima, ioavete bisognuper sviluppà una strategia di sticker !

Per fà quessa, basta à dumandàquìcumu vulete chì i vostri stickers funzionanu per voi?Vulete chì aghjunghjenu pops extra di culore à a vostra pianificazione?Vulete ch'elli decorenu spazii vuoti nantu à e vostre pagine?Hè bisognu di ammuccià u pianificatorecopie?Qualunque sia a vostra strategia di stickers, avemu tutti i tipi di stickers per ogni tipu di motivi è stagioni!

1. Sticker Starter Pack

Ci piace à pensà à i nostri Libri Classici di Sticker cum'è pacchetti di partenza perfetti per i novi dilettanti di sticker!Questi libri di adesivi indispensabili presentanu stickers culuriti di alta qualità in un assortimentu di dimensioni, citazioni (l'adesivi di citazioni motivazionali si adattanu perfettamente à a diffusione settimanale di Life Planner™ verticale è horizontale!), fogli metallici, forme è bandiere funzionali, è scarabocchi dimensionali. !Hè u vostru negozio di stickers unicu!

maxresdefault (1)

2. Pretty Planner Stickers

maxresdefault

Amamu i pacchetti di stickers belli, ludichi è pratichi chì sò perfetti per aghjunghje un pop à i vostri piani!Cumprate migliaia di stickers culuriti è felici è illuminate ogni spaziu di pianificazione in biancu!

3. Stickers Funziunali

Avete bisognu di una dosa di funzione cù u vostru divertimentu?Personalizà u vostru propiu sticker funziunale per offre un Mini Calendar 2021 cumpletu in un pacchettu adorable!Perfettu per aghjunghje à qualsiasi taccuino à righe o punti chì mancanu date, questu essenziale culurita ùn hè micca mancatu!

maxresdefault (1)1

4. Stickers Inspirational & Seasonal

maxresdefault (3)1

Se u vostru sticker numeru unu must-have hè una motivazione per tuttu l'annu, allora per travaglià sè stessu L'autoadesivo di i kit settimanali hè u vostru megliu amicu!Stu tipu di sticker hè riccu di ispirazione per ogni mese è ogni stagione!Una fantastica combinazione di temi mensili, citazioni motivazionali è metalliche mischiate vi preparanu per u successu per tuttu l'annu!

5. Personalized & Personalized Stickers

Sè vo ghjuglate parechje pianificazioni frenetiche in un pianificatore imballatu, a persunalizazione hè a strada per andà!Personalizà u vostru propiu set di stickers per l'avvenimenti in modu chì pudete facilmente ghjucà cù parechje attività!Pudete creà un inseme di stickers per aiutà à urganizà u vostru prugramma di famiglia (per esempiu, stickers per a pratica di football, pet groomer, data night, etc.);pudete bluccà l'impegni di travagliu (per esempiu, riunione di u cliente, rapporti dovuti, cunferenza);pudete ancu sculacciate un pocu di tempu per voi stessu (per esempiu, cura di sè stessu, club di libru, unplug).Qualunque cosa avete da succede, rende più faciule cù stickers di persunalizazione.

maxresdefault (4)1

6. In-the-Moment Stickers

maxresdefault (5)1

I nostri sticker preferiti è ibridi di bloccu note, i nostri eleganti note adesivi sò a soluzione perfetta per i vostri bisogni di sticker in situ!Da note adesive portatili è adorabili Cancelleria è carta - note adesive) à pratiche appiccicose chì pudete inserisce direttamente in u vostru planificatore o notebook, avarete sempre una nota appiccicosa per qualunque, induve !

7. Abitudine-Tracking Stickers

Pruvate di sviluppà è mantene una rutina?Custruite u vostru propiu calendariu di sticker di scripts d'intestazione sticker!Personalizà i vostri culori è selezziunate l'abitudini chì vulete più stà in cima!Grande per i zitelli ("fate u lettu"), o cum'è un modu per monitorizà u vostru propiu successu ("beie 8 bicchieri d'acqua" o "andà in palestra"), sti stickers sò esattamente ciò chì li faci!

maxresdefault (4)1

8. Stickers tematichi

maxresdefault (6)1

Avete bisognu di un sticker specificu per un scopu particulare?Bona nutizia: tutti i nostri pianificatori classici petite venenu cù stickers illustrativi è funziunali!Da l'autocollante di stagione à l'autoadesivo di u titulu, u seguimentu di u numeru à u budgetu, a pianificazione di metalli per i viaghji di piantazione, avemu stickers on-t rende è nantu à u tema per tuttu!Andate à i nostri disinni di sticker per uttene tuttu ciò chì vulete!

Scopre più modi per aderisce à l'urganizazione elegante pensata per ispirà, riduce u stress, è ti preparanu per u successu!Più stile di stickers chì vulete per piacè ùn esitate micca à dumandà, hè u nostru piacè di travaglià è avè più ispirazione per creà più sticker in disinni di stock !!!


Tempu di post: 12-mar-2022