Cosa hè Washi Tape: Usi Funzionali è Decorativi di Washi Tape

Allora chì hè u washi tape?Parechje persone anu intesu u terminu, ma ùn sò micca sicuri di i numerosi usi putenziali di u washi tape decorativu, è cumu si pò esse megliu impiegatu una volta acquistatu.In fattu, hà decine di usi, è parechji l'utilizanu cum'è un rigalu di rigalu o cum'è un articulu di ogni ghjornu in a so casa.Spiegheremu quì per ciò chì stu tipu di cinta artighjanali pò esse usata, cumpresa a so cinta di sigillatura è e proprietà decorative.In fondu, hè un tipu di carta giapponese.In fatti u nomu stessu indica chì: Wa + shi = Japanese + paper.

Cumu hè fattu a cinta WASHI?

Washi tape hè pruduttu da e fibre pulpate di una quantità di spezie vegetali.Trà questi sò fibri da a pianta di risu, canapa, bambù, arbusti mitsamuta è cortezza di gampi.A fonte hè largamente irrilevante per e so proprietà principali, chì sò fundamentalmente quelli di una cinta di maschera di carta regulare.Hè facilmente strappatu, pò stampatu è pussede proprietà adesive abbastanza ligere per esse sbucciatu da u sustrato, ma abbastanza forte per esse d'utilizazione per l'imballu.

washi-tape-biglietti-di-anniversariu-torte

A cuntrariu di a carta normale fatta da a pasta di legnu, u washi tape pussede una qualità semi-traslucida, perchè vede a luce chì brilla à traversu.Dui di i mutivi principali per quessa hè cusì speciale sò chì pò esse stampatu in una gamma illimitata di culori è mudelli, è offre una bella opzione per quelli chì cercanu una cinta artighjanali forte chì pò ancu esse usata per imballaggi.A cinta pò ancu esse sbuchjata da a carta tissue se fatta cù cura.

Usi Washi Tape

Ci hè parechje usi di washi tape.Pò esse stampatu cù culori solidi unichi, o cù qualsiasi bellu disignu per l'usu cum'è una cinta decorativa per l'applicazioni artighjanali o funziunali.Per via di a so forza inusual per una forma di carta, sta cinta unica hè aduprata per decorate è assicurà una quantità di articuli di casa induve un forte ligame ùn hè micca essenziale.
Qualchidunu l'utilizanu per riparà e note à u so congelatore o i tavulini di u muru, è hè ancu utile per sigillà i picculi rigali.Tuttavia, perchè u washi tape pò esse sbucciatu, ci hè un cumprumissu trà u so putere di sigillatura è a rimovibilità.Ùn hè micca cunsigliatu per sigillà pacchetti voluminosi o pisanti, ma hè una bella manera di sigillà pacchetti ligeri destinati à persone speciali.
Quandu l'utilizanu per sigillà l'imballu ligeru, assicuratevi sempre chì u sustrato hè seccu è micca grassu, è chì e vostre mani sò pulite quandu l'applicate.Ùn hè micca una bona cinta di sicurezza, ma e so proprietà decorative sò eccellenti!
Washi tape hè un mediu di decoru populari per articuli cum'è vasi di fiori, vasi, paralumi è coperchi per tablette è laptop.Hè ancu utile per decoru tazzi, piatti, tumblers, bicchieri è altre forme di tavulinu perchè offre un gradu di resistenza à l'acqua.Tuttavia, ci sò parechji tippi diffirenti di sta cinta, è micca tutti resisteranu à esse lavati cù l'acqua, salvu chì ùn hè micca fattu assai delicatamente.
Parechji giapponesi usanu washi tape per decorate i so chopsticks.Pudete aduprà a cinta per identificà e vostre propiu cutelleria è stoviglie in un appartamentu di studiente, o per trasfurmà una tavola ordinaria o un desk in una bella opera d'arti.L'usi à quale si ponu mette sta cinta decorativa è a cinta artighjanali sò limitati solu da a vostra imaginazione.

Tape Craft o Tape Cosmetic?

Washi tape hà una quantità di usi cusmetichi.Pudete rinfriscà u vostru aspettu persunale usendu u washi tape adesivo nantu à e vostre unghie è unghie.Illumina u vostru quadru di bicicletta è decorate a vostra vittura o furgone cù questa cinta estremamente versatile.Pudete aduprà nantu à qualsiasi superficia liscia, ancu vetru.Se s'utilice nantu à i vostri finestri, e so proprietà semi-traslucenti farà literalmente u disignu brillanu.
Hè perchè hè dispunibule in una larga varietà di belli disinni è culori vibranti chì hè diventatu cusì populari in u mondu sanu.Iè, pò esse aduprata una cinta di imballaggio per picculi pacchi (ancu verificate a so forza nantu à queste prima), è hà parechji usi più funziunali chì puderete pensà, ma hè per a so bellezza chì tali cinta sò populari.
Ùn pudete micca sbaglià cù u washi tape per qualsiasi scopu decorativu o artigianale.Ùn hè statu cusì pupulare in u mondu senza ragiuni - u washi tape parla per sè stessu è sarete stupitu da a so bellezza quandu l'utilizate per a prima volta.

maxresdefault

Riassuntu Washi Tape

Allora, chì hè u washi tape?Hè una cinta artighjanali giapponese chì pò esse usata una cinta di sigillatura o per scopi decorattivi.Pò esse facilmente sguassate è riutilizate per un altru scopu.Pò esse pulita cù un pappu umitu, ma solu s'ellu u trattate cun delicatezza è ùn frete micca duramente.E so proprietà trasluzenti offrenu una quantità di opportunità per u so usu per decorate paralumi è ancu tubi di luce fluorescenti.Francamente, l'usi putenziali di sta bella cinta sò limitati solu da a vostra imaginazione... è sigilla i pacchetti!
Perchè ùn aduprate micca u washi tape per imballà i vostri rigali speciali o ancu decorate l'articuli persunali intornu à a vostra casa?Per più infurmazione per verificà a pagina di persunalizazione persunalizazione-custom washi tape quì induve truverete una meravigliosa selezzione di disinni maravigghiusu cù alcune idee fantastiche per usà elli.Se ùn avete micca un disignu propiu, pudete verificà Misil Craft Design Page misil craft. design-washi tape per sapè di più.

washi-tape-idee-1170x780

Tempu di post: 12-mar-2022